Nasıl İade Ederim?
"Yardım" > "Asistan" adımlarını takip edin. Siparişinizin teslimat durumuna göre "Aktif Sipariş
İşlemleri" veya "Teslim Edilen Sipariş İşlemleri" seçeneklerinden uygun olanı seçin ve iptal/iade
talebinizi iade nedeni ile birlikte yasal süre içinde oluşturun. İade talep ettiğiniz ürünleri, tarafınıza aksi
yönde bir bildirim yapılmadıkça Satıcı veya teslimat hizmetini yerine getirmek amacıyla Satıcı tarafından
yönlendirilecek üçüncü taraf taşıyıcıya fiziken iade etmeniz gerekmektedir.
İade Koşulları:
Ürün ve/veya uygun düştüğü ölçüde ürünün paketi hasar görmemiş ve ürün kullanılmamış olmalıdır.
Ürünün tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber iade edilmesi gerekmektedir.
Aşağıdaki ürün gruplarının ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları
halinde iadesi kabul edilir.
Sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerin iç giyim ürünleri, mayo, bikini vb.)
Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi
kabul edilmemektedir.
Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan ürünlerin iadesi kabul
edilmemektedir.
Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi ürünlerin
iadesi kabul edilmemektedir.